Brcdmr zaten kiz cocuklari nazli oluyor.isimle alakasi yok yani.milleti duymazdan gel ne istiyorsan bebisine onu koy.cunku ona hep o isimle sesleneceksin.cektigin sikintilara da yasayacagin dogum zorluklarina da degsin.elaleme bakma.bebegine bi ömür nasil seslenmek istiyorsan onu koy 😍😍