iremgorlen090318 ben de xs bedendim. Su an 29 haftalığım. 7 kilo aldım. 20. Haftamda iki tane hamile pantolonu aldım. Streç kumaştan. Onun dışında büyük beden bol salaş bi iki elbise bluz aldım. Kendi kıyafetlerim de zaten bol ve salaş olduğu için çok zorluk çekmedim. Hamile kıyafeti sevmiyorum.