lyd5893 benim tersti. Gayet olağan bi durum anatomik yapimiz böyle doğuştan bisey ama sakincali degil haaa ne farki var dersen ilk haftalarda bebegi keseyi kalp atisini vs görmek duymak icin ya bir kac hafta daha beklemen gerekiyo ya da vajinal ultrason. Ters oldugu icin normal ultrasonda gorulmesi güç oluyor. Ama gecici bir durum gebelik ilerledikce kme dogru düzeliyor rahip normal ultrasonla rahatlıkla muayene oluyorsun.