Eceveannesi Peluskaa ilkke benimoldu sisdi ve kanadı olucem sandım ilik.suya oturdum acısını biraz aldı ve her saat başı oraya peceteyle zeytinyağı sürdüm şükür hem küçüldü hem gecdi artık cnm zeytinyağı her derde deva🙈
Peluskaa duygu34 canım kapagın üstünde ml varmış kaç ml içiyosun sen ben eve gelince ne kadar icmem gerektigini bilemedim
Peluskaa duygu34 öldürücü doz diyosun 😅 tamamdır teşekkür ediyorum dr lar da bi bilgi verseymiş iyiymiş bak bu kapakta su kadar ic diye bisey demedi valla 😒
duygu34 Peluskaa canım o kapak 30 ml ben ilk gün neredeyse 2 dolu kapak içtim🙄 yarım saatte çözdü ama benim işi🤪😁
Seyma23 Hemopropin kremi kullanıyorum arısütü doğal bi krem eczanalerde satılıyor. Çok aktif olduğu günler bi sabah bir aksam çok az sürüyosun.Hamile kalmadan öncede hemoroidim vardı şimdi aldığım demir ilaçları yüzünden sürekli aktif oluyor yani hemoroid memeleri kan basıncından şişiyor wc cıkmayı zorlaştırıyor sonrasında patlıyor ve kanıyor yazarken kolay ama yaşarken ne zor olduğunu yaşayanlar bilir zaten. Birde ev yapımı sirke pamuğa damlatıp o bölgede 3 4 dk bekletince şişliği baya iniyor . Bikere hemoroid memesi oluştuysa tamamen geçtiğini hiç duymadım kabız oldukça artıyor dikkat etmekde fayda var.