Gizemabc 🔺Hangi egzersizleri yapıyorsunuz? 🔺Daha önce bol yürüyüş ve egzersiz yapıp doğumunda yararını gören oldu mu? 🔺Ben 31 haftalık hamileyim. 1er kiloluk ağırlıklarla kollarımı da kullanarak her gün 10 yarım squat yapıyorum. Gebelikte squatla ilgili duyduğunuz olumlu ya da olumsuz yorumlar var mı?