defne55 Rabiast evet 3 ayıma kadar şakır şakır burnum kanadı canım bana doktorum normal dedi sende gidince kontrole sorarsın doktoruna için rahat eder en azından 😊
Ftmnrcylnn Rabiast 22+4 hamileyim. Gebeliğimin ilk zamanlarından beri burnum kanıyor hala da devam ediyor. Öyle şakır şakır kanamıyor ama. Artık nefes alamamaya da başladım burnumdan 😞 KBB doktoru hamilelikte damarlar genişlediği için normal dedi