Kubradem
Sağlık ocagindaki gebe okulundaki ebe dedi ki;
Normal doğumda epidural olmadığı zaman her sancıda ikindigin için sancini hissediyosun.
Epidural olduğu zaman sancıların hafiflediği için doğum epiduralsize göre daha uzun sürüyor nst ile sancin arttığını görünce doktor sana şimdi ıkınacaksın diyor dedi. Hemde riskleri falan da olduğu için epiduralin ve baş ağrısı yapıyormuş öyle diyorlar.