Kemin hiç korkmayın, moralinizi de bozmayın. Ben 21. Haftamdan beri yatıyorum. İğne ve ilaçlarla 34. Haftaya geldim çok şükür. Daha duyduğum ilk an ben bu çocuğu 34 den önce doğurmam dedim 🤗 tabi ki benim dememle olmuyor ama olumlu düşünmek iyi şeyler getiriyor peşinden. Evet zor bir süreç, dayanmak zor. Hala ayağa kalkıp gezme durumum yok ama az kaldı diyorum. Siz de yatın, kalkmayın. Stres yapmayın. Doktorunuzun tavsiyelerine mutlaka uyun 😊