Nime07 canım bulantı kusma varmı peki? Benim de yüksekti 24. Haftaya kadar. Eger düşmezse 36. Haftada bebeği sezeryan la alıyorlar. 36 dan sonra anne karnında yaşamıyormuş. Ama büyük ihtimalle geçici bi şeydir canım aksatma sürekli kontrollere git. Bol bol su iç içebildiğin kadar cok 🙏