Melteeeem Sabahlığını alacağın yeni gecelikle kombinleyebiliyorsan sadece gecelik al. Suwenin kalıpları çok geniş değil o yüzden bir beden büyük aldım geceliği ben de. Normalde M giyerim L aldım suwenden, diğer alternatif geceliği Lcw den M beden aldım. Alt kısımları dar olmadığı kurtarır. Bi de benim top gibi bir göbeğim var 😅 başka yerime kilo almadım. Lcw in hamile pijama koleksiyonuda çok güzel ordan önü düğmeli bir alt üst takım aldım. 2 gecelik, 1 pijama iş görür diye düşünüyorum 🤔