Ozgee46 olur rabbimin izniyle bol bol dua et canım olmayacak hissine kapılma sakın. Vardır bir zamanı ben daha bir yıllık evliyim çevrremdeki baskılar yüzünden öyle bir hale geldim ki acaba çocuğum olmayacakmı doktora gittim bir sorun yok dedi 3-4 ay adetimde düzensizlik yaşadım çok şüküt rabbim gönlüme göre verdi sonunda. Nasip herşeyin bir vakti vardır