Ozgee46 amin kuzum. Korunmayı bırakmıştık 2 ay adet gördüm 3 ayda artık hamile olmak istiyordum karnım ağrımaya flan başladı ayni adet sancısıydı. Eve geldiğimde adet gibi normal kanamanın başladığını görünce dünya başıma yıkıldı tabi neyse sabahına yada diğer günler kanamanın devamı gelmedi internetten baktığımda yerleşme kanamasının olabileceği yazıyordu bir kaç hafta sonra idrar testi yaptım ve sonuç pozitif 😊 sen yine de çok heveslenme tabi ama takip et bakalım kanamanı