Kizlar 33haftalik hamileyim ve dun kontrolum vardi doktor genital condilom cikmis dedi hamilelikte tedavisi yok ilac olarak dedi sizlerde yasayan varmi acaba cok dusunuyorum acaba bebege bir zararri olur mh diye cunku nette okuduguma gore normal dogum olursa bebege bulasma riski var ve direk olarak bebegin ses tellerini etkiliyormus