Beybitooo ilk oğlum 29 haftalık doğdu ağrısız sancısız hiç Bi şey hissetmeden 10 cm açıklık olmuş Bi anda kendimi doğumda buluverdim, bu oğlumda da sıkı takibe alındım geçmişten sabıkalı olduğum için ve 27.haftada 1,5 cm açılma tespit edildi acil serklaj Yapıldı şimdi 32. Haftamdayım çok şükür inşallah sonuna kadar gidicez bakalım ☺️ ben de başından beri progestan kullanıyorum, sen de hiç korkma Allahın izniyle sağ salim alacaksın bebeğini kucağına önce sen inan buna stres yapma