Symnrdlkra biz 33. Haftadayız . İleriden gidiyor gelişimi . Her zaman ki gibi besleniyorum . Akşam yemeğini mutlaka yiyorum . Şekerim de çıkmadı . Ama bizim babamız biraz kilolu . Doktor genetik dedi. Babaya çekmiş . Kilosu çok geride değilse bence takılmayın ya . Üzmeyin kendinizi kilo için ☺️