Ferikrks
Merhabalar 11+5 günlük hamileyim 1 haftadır diş ağrısı çekiyordum daha sonra diş etim şişti ağrım geçti ama iltihap hala devam ediyor doktorum antibiyotik yazdı fakat istediği antibiyotik üretimden kalktığı için bulamıyoruz 'Neomiycin' adıda enfeksiyonun yayılmasında korkuyorum illede bulucaksınız dedi baska alternatif ne yapabiliriz bilmiyoruz 😞
Önerisi olanlar var mı acaba arkadaşlar