Emeleml
Ben 11+3 günlük hamileyim 2gundur karnım çok ağrıyordu bugün benden kahverengi bisey geldi sizde yaşayan varmi çok korkuyorum
Gizemciim
korkutmak istemem inşallah bebeğine bisey olmaz ama ben ilk gebeligimde 6 haftalikken kasik agrisi ve kahverengi lekelenmeyle gittim. doktor bi önceki adetten kalan pis kan dedi ama 3 gün içinde bebeğim düştü. hemen doktorunla görüş çünkü seninki neredeyse 3 aylık olmuş progestan kullanabilir miyim diye sor. iyi haberlerini bekliyoruz 🙏
Feridearslantas1
Ben yasamadm bi doktora gidin