Gizemcetin94 Merhaba arkadaşlar ben 31+5 günlük hamileyim ultrasonda bebeğim 5 gün geç geliyor doktorum bir sıkıntı olmaz dedi ama sizinde böyle bir durumla karşılaştığınız oldu mu .
Aysglbzdmr Gizemcetin94 oldu tabi olmazmı 1 hafta nerdeyse 2 hafta bile olduğu oldu ama gayet normal düzene girer şimdi 38 haftalık hamileyim 1 buçuk hafta önden gidiyor 😅
surfermom Gizemcetin94 2 hafta ileri ya da 2 hafta geri gelmesi bile normal kabul ediliyormuş. Daha fazlası olmadığı sürece sorun olmaz. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. 🌝
Masal_2538 Gizemcetin94 bende 29 haftaligim bebişim geriden geliyor 2 hafta gelisim geriliği başladı kilosu az bakalım yarın kontrol günümüz..
Sultanas Gizemcetin94 benim 2 hafta geriden geliyordu bi sıkıntı olmadı sadece doğduğun da kilosu düşüktü 11 gün kuvezde kaldi