Saniyebag Merhaba arkadaşlar çalışabilir raporu için herhangi bir tetkik yapılıyor mu yoksa direk veriyorlar mi raporu bilgisi olan var mı?
zcolak Saniyebag direk veriyor sanırım tabi düşük tehlikesi vs ters bir durumunuz yoksa. Bende bu Cumartesi günü alacağım bakalım
novice_mom Saniyebag Yok canım herhangi bir tetkik tahlil yok. Son adet tarihini söylüyorsun ona göre hesaplayıp veriyorlar. Tam 32+0 olduğunuzda gidin. Ben geçen hafta aldım.
shsn novice_mom canım bende yarın rapor alacağımda. 37ye kadar çalışıyoruz ya 37den sonra acaba hafta hafta rapor alabiliyormuyuz iznimizi biritmememk adına bir bilgin var mı
novice_mom shsn Ben özel sektörde çalışıyorum hiç bilmiyorum canım. Bizim sadece bi ücretsiz izinimiz var o kadar. Senin bu dediğini öğretmen arkadaşların doğum izni bittikten sonra haftalık rapor alıp uzattığını duymuştum sadece.
Serap46 shsn çalışabilir raporu 37. Haftaya kadar. 37den sonra isteseniz de çalışabilir alamazsınız yasal doğum izni başlamış oluyor.
niliyy shsn 37 den sonra çalışabilir raporu alamazsınız. Eğer kastettiğiniz çalışmayayım ama iznimi kullanmayayım rapor alayımsa onu da alamazsınız. Mecburen izninizle izne ayrılıyorsunuz ☺️
shsn novice_mom mm bende özeldeyimde.. öyle bir aklıma geldi belki bilirsin diye sormuştum teşekkür ederimm