Elifyor Merhaba kuzenim bebegini 2300 dogum yapti onunda 3 hafta geriden geliyodu. Uzulmeyin saglikli olsun organlari gelismis olsun yeterli suan cok saglikli tosbik bir kizimiz var . Onemli olan zaten dogumdan sonra kilo alimi . Cunku 4 kilo dogum yapip dogumdan sonra kilo alimi yavaslayan bebekte biliyorum yakinim olarak. Uzuntunuzden bebiste etkilenir doguma kadarda daha kilo alir zaten. Herkes bebeginin kilosu iyi olsun ister tabi ama en onemlisi saglikli olmasi . Sıkmayin tatli caninizi🤗❤ Saglikla hayirlisiyla alin kucaginiza zamani gelince insaallah🙏