minnaginannesi Kizlar emzirme sutyeni almayi dusunuyorum. Hamileyken de kullanicam. Kullanisli mi kullanan varsa nerden aldiniz ve hangisini tavsiye edersiniz.
novice_mom minnaginannesi Canım suwen den aldım ben çok rahat gözüküyor ama doğum sonrası kullanmayı düşündüğüm içim tecrübe edinemedim henüz.
Busraoz minnaginannesi Pentide bayağı bir indirim vardı oradan aldım ben 2 tane canım. Şu an var mı bilmiyorum ama
minnaginannesi defne55 Bende gogsum buyudugu icin diger sutyenler rahatsiz ediyor diye simdiden almayi dusunuyorum ama iyi ve rahat olsun istiyorum bu yuzden bi fikrim ama rahat oluyo diyorlar canim
minnaginannesi Sumeyraerva yaa bende kapli kullanmak istiyorum. Sormak istedim penye daha rahat diyorlar.
defne55 minnaginannesi bende normal kullanamıyorum dışarı çıkarken takıyorum iki saat eve gelince çıkarınca kaşıntıdan ölüyorum resmen sıkıyor sanki evet çok rahat oluyormuş onlar bende alcam inşallah
Sumeyraerva minnaginannesi ilk kizimda penye kullanmistim hatta pazardan bulup almistim 1 tane o cok rahatti ama ondan baska bulamadim diger buldugum penyelerde rahat degildi normalde nbb kullaniyorum emzirme sutyeninide nbb aldim rahat bi sikinti yasamadim hic
Sumeyraerva minnaginannesi bende o yuzden kapli kullaniyorum kapsiz aliskin degilim zaten sadec tavsiyem suan kullandiginizdan 1 beden buyuk alin sut doldukca buyuyecek gogusleriniz
minnaginannesi novice_mom bende simdi bi kac tane alip hem simdi hem dogum sonrasi kullanmak istiyorum. O yuzden rahat ve kullanisli olmasi iyi olur
Zeyno16 Hem emzirme sütyeni hemde atletini aldım iyki almışım çok rahat oluyo. Penye aldım ama göğüs pedi kulldğm için göğüs ucuda belli olmuyo
minnaginannesi Zeyno16 bende hem kapli hem kapsiz alirim o zaman gogus pedini bi denicem bakalim. Tesekkur ederim
minnaginannesi Sumeyraerva bende kapsiz kullanamiyorum dediginiz gibi aliskin degilim. Emzirirken bukulur mu ki acaba kapli iz falan kalir mi acaba
Sumeyraerva minnaginannesi 3 aydir kullaniyorum bi sikinti olmadi suan ama ilerleyen zamanlarda olurmu bilmiyorum
iremgorlen090318 minnaginannesi e bebekteki emzirme sutyeni bugun indirim 17 lira ama kullanmadim nasil oldugunu bilmiyorum