Ezgice canim ayni agriyi gunlerce cektim bnde 28 hftayken snra doktora gttim tahliller faln filan ultrason muayenesi ettiler ama hic birsey cikmiyo.bebgin kafasi orda denildi seninkide oyle olabilir birde doktor rahmin buyuyo artik normal.seyler korkmaniza gerek yok.dedi suan 29+6 gunlugum.arada oluyo yine yapcak birsey yok