rukiye-02 Rukiye hanımcım bugün şehir hastanesi doktoru da dedi bizimkiler bu kadar erken almaz diye ama benim doktor bekletmiyor oğlumda da öyle olmuştu Pazartesi 38 hafta olacak inşallah kilosu da şükür normal beni görmedi ama buradaki doktorum ile görüşmüştür o yüzden gün verdi