sero07 Arkadaslar 38 haftaligim bugun doktor cati muayenesi yapti ve 3cm acilman var dedi bu gidisle 10 gune gelir bebek dedi.pazartesi tekrar cagirdi.Ama hic sancim yok sancilar acaba ne kadarlik acilmadan sonra gelir bilginiz varmi?