Elda 27. haftamda ben antalyaya gittim 7 saat falan sık mola vermek ve emniyet kemerini biraz gevşek tutmak gerek. doktor yasaklamadıysa bir sorun olmaz sanırım. bir de bol su içmek o esnada zaten ister istemez mola veriyorsun o zmn. dönüşte de aynı şekilde döndük bir sıkıntı olmadı sükürler olsun