Bahar4730 Merhaba kızlar 😊 33+2 günlük olduk biz oğlumla hastane çantamızı haZırlamaya başladım ama bez konusunda kafamı karıştırdılar sleepy kullanıcam hatta aldım ama bana iki numarayla başlamamı söylediler bende iki numara aldım 1 numaranın sızdırdığını falan söylemişler bebeğim geçen hafta 2.120 gramdı doğana kadar 3 kilo olur zaten diye düşünüyorum sizce hangi numarayla başlamalıyım ?🙄🤦🏻♀️
LINDAMAY Bahar4730 bebeğin kilosuna göre seçiyoruz. Üç kilo kızıma bir numara bile büyük oluyordu, 6 kilo olunca 2 numaraya geçtik
momof3 Bahar4730 1 ile başlamalısın.Kısa bir süre sonra 2 numaraya geçiliyor ama ilk doğduğunda 2 büyük