hilal_yener Anneler nasıl gidiyor hamileliğiniz kusmanız bulantınız varmı? Bende yok kusmada bulantıda ama nezle oldum 🤷🏻♀️🤒 anca toparladım bugün kendimi malum ilaçta içemiyoruz 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Siz nasılsınız bugün kaç haftalık oldunuz ben 9+1 im
Deletedmom124 hilal_yener 8+2 yiz canım benimde Mayıs sonu olur büyük ihtimalle Doğum sezeyan olduğu içim mide bulantısı hat safha da baş dönmesi herşeyden tiksinme yorgunluk gerginlik bakalım nasıl geçecek
anne543769 hilal_yener benimde 9+2 😕kusmalarım devam ediyor canım ya sürekli ilaç kullanmak zorunda kalıyorum😢nasıl geçecek bilmiyorum
Sedaahmetpr hilal_yener bende 10 haftalığım bulantı baş dönmesi tiksinme bel agrısı ve kasık ağrısı var 🙄 hamile gibi değil hasta gibiyim ağrılarım strese sokuyor 😓
Kbrabalk 11 haftalığım canım bulantım bazen oluyor sabahları 2 gün önce kustum bazı gün kusuyorum bazen hiç bulanmıyor kasık agrım vardı bugün iyiyim biraz daha
Jralkan Kbrabalk bende 11 haftaligim kusmalar bendede sizin gibi 2 gun yok sonra tekrar basliyo , esim artik biktim mide bulantindan diyo🙈birde bana sorsa gunde 3-4 saatime sahit tum gun neler yasiyoruz 🤦♀️
Deletedmom124 hilal_yener evet canım normal Doğum olsa 7 Haziran görünüyor Doğum ama Sezeryan olacağı için Mayıs sonu olur ondan dedim
Mervekara95 9 hafta ❤️Şükür... Gel gelelim çok kusuyorum , hastanede yattım 3 gün😐 Allah yavrularımızı korusun 🙏🏻
2kizanasi 9+3ten selam 🙋♀️ doktor banada mayıs sonu dedi doğum için, sabah akşam bulantı halsizlik yorgunluk var bende de ev işini yemeği falan zor yapıyorum bi iki bisey yapıp geri gelip uzanıyorum bütün gün böyle 😁
Busrakorkmaz1616 Benımde öyle . 9 Haftalıgım suan da dıktor mayıs sonu dedı. Ay cok halsızım bıranda uykum gelıyo yemek yapmak ıskence gelıyor 😂 Mıde bulantım gece yatmadan önce oluyoo
Busrakorkmaz1616 hilal_yener o hıc bellı olmazmıss 3.aydan sonra daha fena olanlarda varmıs ama nabalım ne olursa basımızın ustune rabbim ısteyen herkese versın sukurler olsun🤰🏼♥️♥️♥️
tugce95 9+6 benimde bulantım gec basladı erken bitti cok sükür hic kusmadım ama sürekli boğazımda bi yumru var ve halsizlik mutfağa girince bitiyorum ben yemk yapmak yemek tam anlamıyla işkence 😔
hilal_yener Sedaahmetpr dikkat edin sizde kendinize bide grip olmayın aman allah daha kötü olursunuz kendinizi iyi koruyun