Saribebek bende öle dusundum kurtajdan 3ay sonra denemeye basladım yanı 2aydır ve 28gunde bır olmama ragmen adet yumurtalamam sanırım cok erkendı cok dengesız gunlerde ılıskı oldu ve hıc ıhtımal vermemıstım bırazda akıntıda ıntıhabım vardı onun yuzunden gecıktı sandım dayanamayıp test yapınca dunyalar benım oldu suanda doktora gıtmek ıcın gun sayıyorum☺️