Sumeyraozgur belguzar_123 zümra beren olarak da dusundum ama rana beren daha hos geliyor sanki kulaga
Didi6 Sahreyldrm Elvin Ömür harika bir isimmiş canım 😍 Ama Belinay ismini iyi araştır... http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/belinay-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
Didi6 Mihricanosman Sumeyraozgur Ladybird06 Buğlem anlamsız bir isim. Sakıncalı mıdır, bilemem. Ama çocuğuna Dhdrhjd gibi bir isim vermek ne kadar anlamlıysa, Buğlem ismini vermek de o kadar anlamlı işte.😁 http://www.fetva.net/yazili-fetvalar/buglem-isminin-anlami-nedir-cocugumuza-isim-olarak-koyabilir-miyiz.html http://bebegimeisim.blogspot.com/2017/12/buglem-isminin-gercek-anlam-ne.html?m=1
Ankaaa Galiba benimde bir kızım olacak 🙂🙂 Allahım tüm benekleri sağlıkla anne babalarının kucaklarınaa almalarını nasip et İsim olarakta; Peri Anka 🕊 Ada🧡 İnci🧡 Yade 🧡 Favorilerimizden ikili isme karşıyım ama Peri Anka çok hoş 🤓🤓
ggulsahh78 Ladybird06 Mihricanosman Cenneti müjdeleyen melek diye geçse de asıl anlamı o şekilde değilmiş..Uygun olmadığı her yerde yazıyor zaten ben de düşünmüştüm söylediler ve araştırdım öyle.Bunun gibi birçok isim..İrem, Aleyna vs vs