Funal ben daha gitmedim önce 182 den kadın doğuma randuvu alınması gerekiyor daha donra kadın doğum başka bölüme yönlendircek . Ben randuvu aldım daha gitmedim ama burdan bi arkadaş bana atmıştı yüz ultrasyonu vermiyolarmış sadece yaptığı işlemleri yazdığı bi rapor veriyolarmış