Tanjuyagmur8990 😂😂ay kıyamam ya .doktorun birkere başarılıysa hiç korkma.spinal acımıyo dersem yalan sölemiş olurum tahammül edilmez bir cındeğil ama değişik bi his tarif edilmiyo.kanama dersen hemen gelmesi gerekiyor zaten ebeler doğum dan odaya çıkınca hemen gelip bastırıp alttan kan geliyormu diye bakıyor.ayrıca sondan olucak birde amelyathanede takılıyor zaten eğer spinal yapacaksan .dikişler dersen yeni sistem yapıştırma yapılıyor artık benimki öleydi mesela hatta doktorum ikinci doğumumu on cnm yerine biraz daha küçük açtı normali on cnm kesiliceknyani sana tavsiyem depent külotlar dan al çok rahat ediceksen orkid vs uğraşma dikişlerinde dolayı hareketin zor olucak çünkü yürümeye başladıkça birkaç saat sonra dahada rahat ediceksin nekadar yürürsen ojadar toparlarsın kilo kısmı ben 50 de hamile kaldım 63 de doğum yaptım iki hafta olmadan 51 e düştüm ama buna takılma bünye ile alakalı bu