Mirzaveben hiç takılma bunlara,suan vicdan yaparsan asıl onu hisseder bence...benim ablamında bi oğlu var.ikinciyede 6 ay boyunca kız dediler.hepimiz sevindik tabiki değişik duygular diye..sonra 6.ayda gittiği başka dr erkek dedi kesin.bir hafta ağladı abartmıyorum.birsürü şey hazırlamıştı.suan doğdu 7 aylık oğlu.kuzucukum benim..benim kızım olucak allahın izniyle😍22 haftadayız.bütün kız eşyaları bana kaldı nihahah 😁 sonuçta hepsi pamuk gerisi te-fer-ru-at ... takılmayın bukadar cinsiyete arkadaşlar ya hepsi bi nefes,sağlıkkkkk her şeyin başı...