Oguzezgi 6 haftalık hamileyim Haziran'da dogum yapacağım Allah'ın izniyle WhatsApp grubu olan varmı bilgiler almak w
Merryy Oguzezgi merhaba bende 7 haftalık hamileyim haziranın başı gibi dediler ama nasip sağlıklı bi şekilde kucağımıza alalımda evlatlarımızı 🙏🏻
s_koc Omerinzevcesi ben de 9 haftalık hamileyim mayıs sonu gibi dogumumuz görünüyor haziranı bulur mu bilmem 🙋🏻♀️
Omerinzevcesi s_koc 40 hafta için hesaplama yapılıyor sanırım eğer bi sürpriz yapıp 38de gelirlerse ne mutlu 😊