Krdlnyldzn7 Evet kızlar , Bende birçoğunuz gibi biraz tırstığım için buradan hep takip ettim bu durumu , kimisi acıyor dedi kimisi birşey hissetmedim dedi. Ben hep kişinin kendi acı eşiği vs ile ilgili olduğunu düşünüyordum hala da öyle düşünüyorum . 37+2 deyim , dün doktorum açılmama baktı ilk kez çatıma baktı bir de enfeksiyon durumu vardı ona baktı . Öncelikle 2 dakikalık birşey gerçekten . Bence en başta önemli olan şey kendinizi rahat bırakmak 🙏🏼 , sadece biraz İleri doğru itekleyince bi ah dedim, yalan Yok hatta doktorum da biraz nazikmiyiz acaba dedi 🙈🤷♀️ Bilmiyorum enfeksiyondan da hassas olabilirim belki çünkü can yakan , dayanılmaz bir acısı vs bir durum yok bana göre . Hamile kalmayı göze aldıysak bu tarz acılara da göğüs germeliyiz sonuçta 🙈😂 Sonuç olarak çatım normal Doğuma uygunmuş 🙏🏼🙏🏼 Açılma Yok henüz Ama enfeksiyonlu durum biraz can sıkıcı , o da ilaçlarla kremlerle geçecek inşallah ☺️🤗 Bence hiç korkmayalım derim çatı dan , ama insanda ister istemez bir tedirginlik oluyor tabi ona yapcak birşey yok.🤗🤗💙💙
Seymasezer Krdlnyldzn7 ay bu doktorlarından bu lafından gına geldi. Yok acıya gelemiyosan niye hamile kaldın, canın yanıyosa doğum nasıl yapcan... Aklıma devlette gittiğim bi kadın doktor delisi geldi sinirlendm :)
Tovishka Hiç korkulacak bişi değil. Nefese odaklanın, Sadece 10 dan geriye sayın.. Zaten o kadarcık sürüyor. Yaptığı birşey değil ki parmaklarıyla bakıyor sadece öyle zorlama vs olmuyor.
Krdlnyldzn7 Seymasezer aynen 🙈😂 Hayır tecrübeli olsak neyse , ilk defa gelince insanın başına ister istemez tepki vs veriyor yani 🙈🙈☺️☺️