[silindi] kuzum hamilelikten dolayi normal, sen bile farketmiyorsan disardakilerin abartmasina takilma, anormal bir goruntu degilse tek tarafinin sismesi gibi, disardakilerin israrla yuzun sismis demeleri tuhaf bence, hamile oldugundan heralde siscek, benim elim sis, yuzum sis, ayaklarim sis, gayet normal, takma kafana dogumdan sonra gececek, ödem falan kalmayacak, hem sislik yuze yakisiyo bence, daha diri duruyor insan..;)