isimsizz tınaztepe hastanesine gidiyorum ben gebelik başlangıcından beri . Aylin Barbaros doktorum. Oldukça bilgili hastayı rahatlatan birisi . Ben çok memnunum.1 martta kontrolüm vardı doğum ücretleri çok polemik yaratmış haziran a kadar 3000₺ dedi doğum ücretine . Hastane oda süsleme, lohusa şerbeti, hastane çıkışı , tek kişilik bir gece yatış vs. için. Buca da yer alıyor ama otoban kenarı ulaşım oldukça kolay. Hastane 1. Sınıf özel olarak geçiyor. Tek sorun çok hastası var Aylin hanımın bir kere sıra alabilirseniz sorun yok devamı geliyor. Muayene ücreti çalışan 70₺ ödüyorum.