emoselo Arkadaşlar 10+0 hamileyim ikiz bebişlere sabah kontrole gittim gayet iyiler Allah’ıma bin şükür ama doktordan çıkınca sol kalçamla belim arasında sızı ve agrı var bunun nedeni nedir lütfen yardımcı olur musunuz @
Anrebasum emoselo Ben de 8 ve 9. Haftamda yasiyorum kalca agrisini bir kac gune geçiyor. Normal surec olsa gerek; doktorum normal karsiladi en azindan😊 Cok abartili ve agrili olmadığı surece tabi gecmis olsun😍
Elif_buluy emoselo canim sakin korkma bende 11 haftalik hamileyim benimde kasik agrim oliyor doktor karnin genisledigi icin oluyor dedi ayaklarini uzat bol bol dinlen evde calismiyorsaniz
emoselo Anrebasum çok Teşekür ederim canım Allah hepimizin çocuklarımızın yüzlerini görmeyi nasip etsin 🙏
emoselo Elif_buluy çok Teşekür ederim canım Allah hepimizin çocuklarımızın yüzlerini görmeyi nasip etsin 🙏
Lindam emoselo Ben 22.ci haftada o ağrıları çekmeye başladım hala var benimkinin nedeni magnezyum eksikliğiymiş. Doktor ilaç yazdı ama kulllanmak istemedim yoğurt ve süt yemeyi arttırdım eskiye göre azaldı ağrım