firstbabyy Kızlar 12 haftalık hamileyim. İç çamaşırıma kahvarengi leke gelmiş. Kurumuş yeni farkettim devamı yok. Bişey olmuş mudur yaşayan varmı ?
Ozden_ozkan firstbabyy canım olabılırmıs oyle benımde kanamam oldu doktor bana ılk once kahverengımı yoksa kırmızımı dıye sordu kırmızı gelıyorsa tehlıkelı demıstı
firstbabyy 38Prens38 dünden yorulmuştum biraz akşam da karnım ağrıdı yatmıştım. İç çamaşırıma ne zaman oldu bilmiyorum ama kurumuştu geç gördüm
Ngmsy Ben 6. Haftada yaşamıştım bahsettiğin durumu doktora 6 saat sonra gittim doktorum riske atmak istemediği için bana progestan kullandırdı eger 15 gün boyunca gelmezse birakabilirsin dedi. 3 gün gun de 1 kere falan ufak leke gelmisti sonra gecti ve 12. Haftada bıraktım ilaci. Su an 16. Haftadayım bir sıkıntı yasamadim cok şükür
Cansubuke firstbabyy bende bir hafta boyunca kahverengi lekeler olmuştu 7. Haftamda düşük önleyici ilaç kullandım kullanırken hala oluyordu lekelenmem sonra geçti kendi kendine
hndnr27 firstbabyy canım genelde öyle lekeler gelınce dınlenmen lazım bır kaç gün ayaklarını uzat ve dınlen kendını yorma ıçını ferah tut bırsey yoktur bendede gelmıstı 3 gün boyunca ben genellıkle dınlenmeye başladım ve gectı