elissa Ark neler hissediyorsunuz karnı niz da haraket etme sekli degistimi ben 34 haftaligm ama hareketler eskisi kadar cok degil sadece sancı var alt tarafım da?
Happy12 elissa benimde öyleydi canım 34.6 da doğum yaptım kızımın hareketleri azaldı ve çatı ağrım vardı bu arda da ağrının sebeb-i de rahim baya incelmesiymis
Demirleblebi elissa bugün çoştu benim kız ama genel olarak son 1 haftadır eskisine göre gün içinde daha sakin. Büyüdükçe yeri daralıyor hareketler azaldı. Ara ara çatı ağrısı bende de var. Doktorum bu ağrı bu haftalarda normal dedi.
elissa Happy12 tsk ederim canm bende de korku var erken olur diye bır de ikiz gebeym 36 haftaya gelseydim peki dogdugunda sıkıntı olmadi değil mi
Happy12 elissa ikizler için bilmiyorum canım yanlış yorum yapmayın hiç doktorum en fazla kuvezde yatar demişti bana
Prensin1annesi Alanları daraldı canım eskisi gibi olmaz artık dönerken felan hissediyorum bende bide arada Bi tekme atınca ve felaket kasık ağrılarım var geceleri çok acıkıyorum bişeyler yiyince de uyku felan kalmıyor tabi 😊
Ayse_bayram33 Canım bende 34 küsurum hareketleri normal Karmimda sertleşme ağrı bel ağrısı falan oluo normal olarak çatı agrisida var bebek büyüyor ve rahim oldukça gerildi büyüdü artık bebege çok az yer var ondan kaynaklı hareketlerde azalma olabilir
EaE Happy12 bizde bugun 34+6 olduk Huzursuz bacak sendromu dedikleri sey istemsiz bacak sallantısı geceleri oluyor ve cok igrenç dayanilmaz hqlde uyku uyuyamiyorum ağlıyorum resmen gitsem suni sancı verseler doğum olur mu acaba dayanamiyorum artik😢😭😭😭😭
Esra_2 Biz de bugün 34 haftayı doldurduk. Tekmeler normal şekilde devam ediyor bende.ama akşamları özellikle ağrım oluyor.
Havva1212 Evet bende 34+2 oldum arada kasık da ağrım oluyor. Bazen belime vuruyor ve ilk defa dün 1 kere sancı çıktı doktorum çok ayakta durma dedi. Karnımda sertleşme oluyor ve bebeğim.normal doğum şeklinde
ozge88 Bende 35+3 deyiz gece hic uyku yok wc gitmekten oturup kalkarken acayip bi cati agrisi oluyor asagisi zonluyo resmen ve yururken zorlaniyorum artik biran once sagsalim dogursam rahatlicam
Gozdearslaner ozge88 aynı sıkayetler bende de var canım.gece yatakta dönemıyorum catı agrısından resmen ıkıye ayrılcak gıbı sancıyo
Drybrt Alanları daralıyor bebislerimizin .kasılmalar sertlesmeler bendede oluyor.ama geceleri bütün eklem yerlerim oynaklarim ağrıyor hiç uyumuyorum ve özel bolgemdeki varis ağrıyor aşırı derecede hayırlısıyla kucağımıza almamiz dileğiyle
ozge88 Nzlkca neden 34 erken dogum riskimi var benimde varda ciher gelistirici igne oldum 34 haftada suyum coktu bekliylruz bakalim
Happy12 Nzlkca ewet tatlım iki doz vuruldum 12 saat arayla doğum olacağı günde vuruldum bi doz daha toplamda 3 doz ciğer geliştirici vuruldum ben
Nzlkca ozge88 plasentamda problem var. Bu yüzden bebek alınmak zorunda malesef. Yarın muayenem var. Henüz ciğer geliştirici vurulmadım.