Tanjuyagmur8990 Esil35 çok da korkulcak bişey yokmuş içiniz rahat olsun. Bugün 5.günümüz ve sadece dikiş yerim biraz ağrıyo ki o da çok normal. Eve geldiğimden beri hiç yatmadım hep dolanıyorum gayet de rahatım boşuna o kadar stres yapmışım.
Fatosduzgun55 Tanjuyagmur8990 gözünüz aydın. Allah analı babalı büyütsün canım🙈 nasılsın simdi nasıl gecdı sezeryanın
Tanjuyagmur8990 Fatosduzgun55 teşekkür ederim. Gayet güzel ve rahattı. Hemen ayaklandim vallahi. Biraz ağrılarım var ama çok çok normal o kadar olcak zaten. Şu an gayet iyi hissediyorum