Yyesimm89 spinal de ağrı eşiği biraz daha düşük oluyormuş. Mesela epidural de acıyi on üzerinden 2 derece hissediyoruz, spinal de bir iki tık daha fazla aci hissediliyormus. Epidural de daha sonra bacakta hissizlesme vb durum daha uzun sürüyormuş ama daha acısızmis. Ben böyle anladım ama bende aynı sorunun net cevabını bulamadım:))