Esil35 aynen bende ilac kullaniyordum biraktim hamileykende tekrar baslayacaktim bebegimi dusunup baslamadim bide oyle bir durum ki doktorlara bile guvenmiyorum bazen aklimda hep bi acaba var acaba ben uzulmeyim diye mi boyle dediler acaba sundan mi acaba bundan mi diye diye kafayi yedim mesela suan 36 haftaligim ama gec dollenme var son adet tarihime gore 37+3.. Ama 36 olarak soyluyo doktor bi haftada gelisimi onde gidiyo acaba diyorum gercekte 37+3de doktor yanlis mi hesapliyo napcam nolcak ya bi sey olursa