caniminbebisi
Bisiklet sürdüm biraz kendimi kaptırmışım kendimi çok kötü hissediyorum çok Yorgunum bacaklarım ağrıyor başım dönüyor midem bulanıyor vicdan azabı çekiyorum bir şey olur mu😔14. Haftamdayım
Anyaangie
Dinlenin bol bol ,bu haftalarda yine de kendinizi fazla yormamaya dikkat edin 🌸bir şey olmaz Allahın ızniyle
caniminbebisi
Tugcesu
Bende senin gibi kendimi cok yordum yazlık kışlık ayırdım onları yapmışken biraz temizlik ne kadar yardım eden olsa bile ayakta durmak bile cok yormuş bitirince anladım feci bacak agrım oldu dinlendim o gecti şimdi de grip oldum canım dikkat et