Hulya_C bir programda izlemiştim anne sezaryen doğum yapıyor. Çokluğun rahatsızlıkları dolayısıyla korse kullanmayı akıl edememiş. Karın kasları toparlanmadığı için kasların arkasında kalan organlar aşağı sarkmıştı. 3 yıl geçmiş Ameliyat ile düzelteceklerdi karın bölgesini. Onu izlediğimden beri mutlaka alınacaklar listeme ekledim. Sadece her emzirmede çıkarmamız gerekiyormuş. Bir zararı yok