Merve6475 kendinde belirti arama lütfen. Ben de aynı şeyleri yaşadım o kadar emindim ki adet olacağımdan. Adet günüm gelmişti ve karnım agriyordu bildiğin. Hatta annemlere oturmaya gitmiştik karnım ağrısi artınca moralim iyice bozuldu eve gitmek istedim. Yolda test aldı eşim çizgi görmeyeceğimi bilerek yaptım ama iki çizgiyi gördüm. O yüzden moralini bozma belirtilere takılma ♥️♥️