Morhatun şimdi istediğin gibi yat rahatsızlık vermez zaten ben 34. Haftadayım imkanı yok sırt üstü yatamıyorum bebek rahatsızlık veriyor zaten kafada iki yastık bir tane bacak arasında bir tane belimde bir tanesine de sarılıyorum tüm yatak yastık dolu sola doğru dönüp bende uyuyamıyorum uyusam da yine sağa dönüyorum tam dönmesende belinin altına yastık koy hafif eğimli oluyor o bile yeter ama senin için baya erken daha karnın zaten yoktur şuan o haftalardan bende uyuyamıyordum gerçi sürekli sıcak basıyordu yatakta rahat edemiyordum nedense