Merhaba arkadaşlar ben bebek giysilerini yıkama ve ütüleme konusunda biraz arada kaldım hastane çıkışı kutuda ve açılması yasak olduğu için yıkanıp ütülenecek mi ? Süslü taşlı pullu giysiler yıkayınca bozulmuyor mu ? Birde aldığımız şeyler renkli hele de kız işi olunca makinada birbirini boyar diye çok korkuyorum sizler ne yaptınız 1 yaş ve üzeri kıyafetler de mi yıkanacak fikirlerinizi bekliyorum. 🙂