Sevdaaaamm Merba kızlar ben 4 yıldır evliyım ve 3 doktora gitim ozel herbiri bişry dedi ve tedavimi 3 aydır bıraktım suan devlet hastaneye gitmeyi istiyorum devlet hastanenin tandıgınız doktor varmı ben anne olmayı cok istiyorunda
Elifb Sevdaaaamm ben şanlıurfadan görümcem Nizip ye oturuyor Antep ye dr bulamadı buraya gelip gidiyor burda isterseniz tavsiye edebilirim
Arasemra Canım kesi kille deva Hastanesi Nurettin kavcı tek geçerim. 1 sene çocuğum olmadı biraürü doktora gittim. En son nurettin beye gittim 6 ay tedavi sonrasında hamile kaldım oğlum 1.5 yaşında şimdi tedavinin ilk ayında hamile kaldım 2 aylık 🙏
Arasemra Arasemra özel hastane ama en azından deneyimli daha öncede gitmişsin durumun varsa hiç düşünme git derim
Sevdaaaamm Arasemra özele gitim en son 6 ay tedavi oldum ve her bi doktır bişey dedi ondan devlete gitmeyi istiyorz tşk