Hussedd Kızlar irade hoca mı aysun hoca mı sizce ikisi arasında çok kaldım bilenler varsa yorum yapabilirmiii👀
denizsmom Hussedd İrade hocaya gidiyorum çok memnunum, irade hoca yokken aysun hanıma gitmiştim o da ilgiliydi. irade hoca ilk kez gidiyor olsan bile senelerdir tanıyormuş gibi davranıyor, konuşmaları ilgisi çok güzel.
Ikbalper Hussedd Ben İbrahim Alanbay a gidiyorum. Eğer erkek doktor düşünürseniz kesinlikle tavsiye ederim 👍
nazel123 denizsmom numarasını flan veriyor mu canım ben de pakize eyleme gidiyorum onu biliyor musunuz
denizsmom nazel123 pakize hocaya ablam gitmişti numarasını vermiyor diye biliyorum pakize hoca. Ama irade hanım veriyor sıkıntım olduğu zaman arayabiliyorum zaten her seferinde kendisi de söylüyo en ufak sıkıntında beni arayabilirsin diye
Yeliz2311 Kizlar bende lokmana gidicem sincana sezeryan dusunuyorum hangi doktor kabul eder lokmanda ?irade hanim sezeryan kabul etmiyormus onu eledim :)
Yeliz2311 Ikbalper ya ne guzel :))erkek doktorlar biraz daha nazik davraniyor 🤔 muayne ucreti ne kadar acaba bende ibrahim beye gidiyim
Ikbalper Yeliz2311 kesinlikle tavsiye ederim canım 👍 erkek doktora gitmeyi hiç istemiyordum . Acil bir durum yaşadım o an kendisine muayene oldum ve çooook memnun kaldım. Derdini dinliyor telefonuna istediğin zaman ulaşabiliyorsunuz. Hatta kendisinden doğum paketi aldım. O nedenle muayene ücretini bilmiyorum 😔 sadece 15 tl devlet katkısını ödüyorum😌