Teacher42 Kızlar merhaba. 17+2 günlük hamileyim. Bel fıtığım var ve bugün adım atarken belim boşluğa geldi incindi. Hala ağrıyor. Hamilelikten önce de olurdu bazen, iğne yapıyorlardı. Bebeğim için kontrole gitmeme gerek var mı sizce? Normalde de yaşadığım için hiç düşünmemiştim ama şimdi acaba dedim.
Teacher42 Sermec Benim tutuldu işte. Bu fıtık belası 😐 hareketleri de hissetmek için erken olduğundan insan endişe ediyor bilirsiniz
Teacher42 Benim tutuldu işte. Bu fıtık belası 😐 hareketleri de hissetmek için erken olduğundan insan endişe ediyor bilirsiniz
Sermec Teacher42 bilirim cnm bugun aşı için gittim kalp atısına bakılcaktı aile hekimliğinde 1 dakıka kalp atısı bulunamadı öldüm öldüm dirildim Allahtan sonra bulundu da bıraz rahatladım
Sermec Teacher42 yok canım 3. Aydan sonra vuruluyor kimisi 17 kimisi 19 kımısı 20 ıkıncı doz için de 4 hafta sonra gıdecegım
Teacher42 Sermec beni 20. Haftamda çağırdı o yüzden sordum. Sağlık ocağının makineleri zaten milattan önceden kalma gibi:))